måndag 4 juni 2012

Pippins vecka!

Nu är det min vecka att blocka här hos Marmils. Jag börjar med lite Laura Ashley. Jag gillar verkligen det materialet.
Först kommer ett, som kan tyckas, inaktuellt kort. Ett Morsdags-kort! Det har ju precis varit. Men egentligen vill  jag visa att man med enkla medel kan skapa ett elegant och vackert kort, till Mor eller någon annan. Nu passade bokstäverna så bra till just Mor. Jag har tagit en färdigembossad kortstomme och dekorerat den med dekorationer från serien Love song och några outline stickers..

Sen har jag gjort ett kort till med papper från Laura Ashleys fina serie Love Song. Jag använde också sammetsrubons från samma serie och den broderade braden i mitten av blomman.

Återkommer på onsdag med nya alster. Tills dess titta gärna in i butiken och botanisera bland alla vackra saker där Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar