torsdag 21 juni 2012

Glad midsommar på er alla!

Tänk att det redan hunnit bli midsommar... helt otroligt! Vi har haft riktigt hyfsat väder några dagar nu o hoppas verkligen att vädergubbarna har fel den här gången också - tidigare i veckan verkade det vara dags att bygga en ark inför den väntade syndafloden på söndag... o det är inget som lockar eller hur? Jag önskar er alla - både mina fantastiska DT-flickor som jag är så glad att jag har - men också alla er som följer bloggen - en fantastisk midsommarhelg! Vi tar lite ledigt nu när det gäller bloggen och återkommer i augusti när skolstarten närmar sig. Som vanligt är det fritt fram att lägga in alster om man har lust så passa på o kika in då o då :-)! Shopen har öppet hela sommaren och rean fortsätter också. Glöm inte att höra av dig om du söker något särskilt men inte hittar det i shopen - det kan finnas här ändå eftersom allt inte får plats på nätet... Har du vägarna förbi är du givetvis välkommen in - det är en bra idé att ringa före så att vi inte är ute o handlar så slipper du åka förgäves. Det kan också vara lite svårt att hitta hit så kontakt underlättar. Ha nu en lång och skön sommar och semester! Martina Marmils Webshop

1 kommentar:

  1. En glad midsommar till dig också, Martina! Här är en underbar dag idag. Soligt och fint.
    Lite alster kommer från mig under sommaren.
    Kram, Pippin

    SvaraRadera