söndag 2 december 2012

Julshopen 2012

Så har 1:a advent kommit o gått - adventstakarna åkte fram o nästan alla villa vara med i år också :-) - men en av mina favoriter har bestämt sig för att dra sig tillbaka... lite tråkigt men så är det... med tanke på hur mycket sämre alla produkter verkar vara numera så är min ljusstake något av en dinosaurie med dryga 20 år på nacken. Nu får man vara glad om det funkar när det är nytt... köpte en ny skrivare - inte för att jag ville utan för att den gamla inte heller ville vara med längre - den var - gud bevare oss - hela 6 år gammal vilket i dessa dagar innebär att den inte ens går att få servad o lagad pga av den höga åldern.... så jag satsade på en ny variant av den modellen - o vilken skillnad! Dels är denna mer lik en plastleksak från Kina där det ekar ödsligt, det skramlar o hoppar o det låter så öronen klagar - o som grädden på moset funkar den inte heller... ack ja - givetvis har ingen någonsin hört talas om ett sådant fel tidigare - om jag fick en krona för alla gånger jag hört det vore jag nog rik nu! Kanske har någon av er ett tips? Felet verkar vara något som man borde kunna åtgärda ganska enkelt - skrivarkön töms inte efter att den skrivit ut ett dokument så man måste tömma den manuellt annars skriver den inte - men jag har spenderat timmar i telefon med supporten o varit överallt, gjort allt men felet kvarstår. Nåväl, det var inte det jag skulle skriva om egentligen - det var att jag nu lagt in några erbjudanden i shopen - jag hinner inte lägga in alla produkterna o det finns som ni redan vet inte heller plats för allt samtidigt så jag har valt att göra 6 olika julpaket med olika innehåll - hoppas det lockar någon! Jag har också ett julklappstips - ni vet väl att vi har temakits under egen flik i shopen? Perfekt till den scrappande kompisen, sambon, frun eller varför inte svärmor :-)? Garanterat mycket för pengarna får man i alla våra kits o julpaket - välkomna!!! Ha en bra vecka, Martina Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar