måndag 24 december 2012

Så här när julafton är några minuter gammal

vill jag önska alla er som följer med på vår resa i papperens välrd en riktgt godu jul och ett gott nytt 2013 - hoppas ni får vara friska o era drömmar blir sanna! Alldeles extra mycket vill jag lyfta fram o önska mina underbara DT flickor som varit/är med och gör så mycket fina alster som vi hoppas inspirerar er - stort tack! Så vill jag också uppmärksamma er på att vi nu har en mellandagsrea igång - den första i MarMilS historia så passa på! Välkommen att höra av dig vid funderingar eller lägga din order - det är först till kvarn.
Avslutar med en vinterbild där jag återanvänt en kapsyl - ett tips att spara dina :-)! Martina Marmils Webshop

1 kommentar:

  1. Tack själv, Martina! Och ha en härlig jul och hälsa de dina.

    Kram,Pippin

    SvaraRadera