torsdag 13 december 2012

Några enkla julkort!

Nu är vi igång igen med bloggandet här hos Marmils efter höstuppehållet!
Jag börjar idag med några snabba julkort jag gjort, naturligtvis med material från Marmils webshop.
Här ett kort med de söta figurerna från Smirk som håller i skyltar med texten Merry christmas. Jag dekorerade med peeloffs i silver runt kanten och en söt julblomma med snöflingebrad.


Här ännu ett liknande kort men denna gången på svenska. Jag har tagit chipboardtags med julmönster, satt dem på ett fint snöre och satt dit stickerbokstäver i glittrigt guld. Mer behövs inte för att få ett fint julkort. Bakgrundspappret är från SEI och även här har jag använt peeloffs i kanten, fast i guld.



Klicka in dig till Marmils Webshop och kolla på supererbjudande på julprodukter.

1 kommentar:

  1. Åh så fina Pippin! Känns härligt att vi är tillbaka!!

    SvaraRadera