tisdag 18 december 2012

Några fler julkort!

Här kommer några fler julkort från mig, Pippin. Även dessa är enkla och går snabbt att göra.
Detta julkort är gjort av en färdig kortstomme från Laura Ashley. Jag har använt guldglittriga stickers med julklocka, fågel och god jul. Sen satte jag en grön rosett ovanför klockan för att få nåt som sticker ut.


Här har jag helt enkelt satt en stor blomma som fokus på det fina mönstrade julpappret från SEI. Blomman har jag gjort genom att limma fast löv med sammetsyta bakom en fin mittdekoration med bling och paljetter. Sen har jag stansat ut god jul av cardstock.



Missa inte alla fina erbjudanden hos Marmils Webshop .

1 kommentar:

  1. Jättefina Pippin! Kul idé med bladen som ju faktiskt ser ut som en julstjärna - det är bladen som vi tycker är blommorna men så är det eg inte utan blommorna är de där små pyttesakerna som brukar ramla av ganska snabbt.... bra påminnelse!

    SvaraRadera