lördag 26 november 2011

Julkort i "guld"

Som "stomme" till detta swingcard kort har jag använt kartong med snöflingor i guld. Det är svårt att fota Dufex så den kommer till sin rätt men här är i alla fall en en stickers med "krubbmotiv".


Här en närbild på den fina blomman. Marmils har många olika sorters blommor att välja på i shoppen.


Såhär ser insidan ut på kortet.



Här har jag använt mig av en gran i "guld" från ett kortset med 5 kort och kuvert. Sedan är det bara att smycka granen efter tycke och smak. Här valde jag att endast sätta dit Dew drops som julgranskulor men son sagt möjligheterna är många.


På insidan har jag "ritat" med grönt glitter för att lite mer få fram känslan av gran.


Detta var allt för i dag och som vanligt hittar du allt material hos Marmils Webshop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar