måndag 28 november 2011

Mera julkort



Då var det min tur att visa upp lite julalster här i bloggen.

Dessa 2 julkort att jag skapat med papper i serien DV holly jolly christmas 6*6. Det är verkligen ett smidigt format att använda när man gör kort. Jag har använt mig av ett klistermärke som ram till julhälsningen. Det sitter även 2 härliga juldekorationer med bling på ovanpå det röda sidenbandet.


Här kommer så det andra kortet med papper från samma serie. Detta mönsterpapper går i grönt och till detta papper passade det utmärkt med ett guldigt papper. Jag har även satt på en "pappersbård" i ett annat mönsterpapper från samma serie.


Här ser ni också de fina julblommorna som finns hos Marmils. De är riktigt fina, eller hur?
Ni ser också hur det guldiga pappret är som stjärnor i.


Som vanligt finns allt material hos Marmils.

Ha det så gott // Annika

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar