lördag 19 november 2011

Mera fjolårskort....



Korten på den här bilden är samtliga också ganska enkla o snabbt gjorda då jag använt mig av både våra färdiga kort (det röda - finns också i grönt o andra storlekar i shopen), Dufexkartong (den med pingvinerna på) samt kartongen med motiv - i det här fallet julgranar men det finns fler att välja mellan!Vidare har jag använt mig av olika naturpapper (snöpapper på det längst upp till höger - som ni ser blir det lite genomskinligt med glittrar fint), vanligt vitt vellum (pingvinerna) och 6x6 papper ur en av DV-serierna, tror det är från Victorian x-mas, det i mitten med text på. Sedan har jag använt band på olika sätt, både stående o liggande sas och avslutat det hela med olika embellishments, Dufex, Jole´es och ZVA:s bling granar bl.a. De glittriga julstjärnorna finns i rött o vitt o ingår i julblomblandningen men önskar du endast sådana är det bara att säga till!

Jag vill också passa på att lägga till att jag har utökat julrean med en LA-special och lite julklappstips till otroliga priser - så välkommen att kika in i shopen o passa på! Du kan också köpa presentkort till dina scrapvänner!!

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar