lördag 19 november 2011

Så var det min tur igen...


Eftersom jag tyvärr ännu inte börjat med årets julkort (illa inte sant?) så får jag ta några av förra årets som jag fotade ett fåtal av o tydligen var hemskt slarvig då de är såå suddiga! För detta ber jag om överseende...
Här kommer i alla fall en bild med 3 kort på som jag försöka berätta lite mera om:
Kortet längst till vänster är stansat med MS bårdstans "skog" o under finns ett självhäftande band som kontrast. Samma början på kortet längst till höger. Sedan lager på lager olika papper, naturpapper m silverstjärnor tex, några olika chipboard från DV serierna på båda de korten samt pärlor/stenar o brads. Tom lite hörnstickers i guld kom till användning! Det lite större kortet i mitten tycker jag är roligt - där har jag gjort en "skog" av gröna band son mark - gröna mossgummiträd som finns som bårder i shopen och på några av dessa har jag satt gröna glittergranbrads - från DV som finns också de i shopen (liksom det mesta övriga - hittar du inte så hör av dig!! Liten önskan om god jul o en rad med röda stenar avslutar detta trots allt enkla men ganska iögonfallande kort.

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar