onsdag 18 maj 2011

Chipboardalbum

I påsen som jag visade i förra inlägget tänkte jag lägga ett chipboardalbum som jag dekorerat.
De blommiga papperen är från Crafty Bitz, det gröna är från Basic Grey och det rosa är cardstock från Bazzil.

Ringarna som håller ihop albumet dekorerades med olika band och pärlfloss. På bokstaven "L" satte jag ett blinghjärta från Zva Creative.



Insidorna i albumet fick små fotomattor av notpapper och rosa vellum. En liten blomma eller annan dekoration var allt jag ville ha, då jag tycker papperen är så vackra i sig.




Till sist en närbild på den "berlock" jag gjorde av en ros och en metalldekoration.


Albumet med tillhörande påse blir en bra present till en vän som snart ska gifta sig.




Nästa inlägg kommer att handla om en kärleksgåva...




/


Essentia






1 kommentar: