tisdag 10 maj 2011

Ett kort till en älskling


Här kommer mitt första inlägg i bloggen.
Jag heter Annika och har fått förmånen att få vara med i Marmils DT -team!
Ett jättekul uppdrag.

Den här gången har jag fått hem ett DT paket som går i färgerna rött/svart/rosa och vitt, och som sagt allt material finns hos Marmils Webshop ( länk sist i inlägget), just detta material ingår i ett kit.

Här kommer så det första alstret jag skapat, ett kärlekskort i mustigt röda toner med lite svart och beige därtill.
Det mönstrade pappret är från Scenic route. Jag har även klippt ut "I love you" från detta papper och satt det på distanskuddar.
Jag har punchat sidorna på papperet för att få lite effekt.

Här ser ni en närbild på "titeln" och den underbara röda blomman. Jag har även satt på ett svart band och i där trätt på ett "glitterspänne".

Hoppas ni inspirerats // Annika



Marmils Webshop

3 kommentarer: