lördag 7 maj 2011

Mors Dags-kort!

Här kommer mitt sista inlägg för denna månaden och har då gjort ett Mors Dags-kort eftersom jag fick ett sånt fint kvinnligt DT-paket och Mors Dag inträffar i slutet av månaden. Jag har till motivet använt peeloff-stickers med handväskor och skor och satt dem på 3D-kuddar och också dekorerat med peeloff-hörn och bårder. Jag har också stansat kanten på det fina mönstrade pappret från g.c.d. studios och dekorerat det hela med band, ett fint glittrigt hjärta, bokstavsstickers från glitz och en filtfjäril. De större blommorna har jag gjort själv genom att stansa ut blad med dubbelhäftande tejp på ovansidan och sedan doppat dem i fint glittrigt sammetspulver från YouDo och efter det satt fina blommor från Petaloo ovanpå. Även de gröna bladen är täckta med sammetspulver. Kolla närbilden på den ena blomman. Materialet finns förstås att köpa i MarMils webshop. Länk finns längst ner i inlägget.



Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar