måndag 2 maj 2011

Födelsedagskort med 3D!

Här har jag gjort ett kort som passar till den söta handväskan i det förra inlägget. Jag har förstås använt material från MarMils. Där finns otroligt fina dekorationsmaterial, perfekt till att göra lite "tjejiga" kort i härliga vårfärger. Jag gillar verkligen de här färgerna i rosa, ljusgult och grönt.
Till kortet har jag även här använt papper från g.c.d.. Motivet här är en 3D-bild från Dufex, riktigt härlig med handväskor, även födelsedagshälsningen är en 3D-bild från Dufex samt bården. Jag har dekorerat med de söta hydrangeorna från Prima, de jättesöta satinrosorna och bladbandet, den fina fjärilen från Petaloo och guldig peeloff-bård. Kolla närbilderna så ser du de fina handväskorna.





Marmils Webshop

2 kommentarer:

  1. fint med alla väskorna...riktigt färgglad

    SvaraRadera
  2. Tack, vad roligt att du gillar dem! Finns i shopen i valfri färg!

    SvaraRadera