måndag 30 maj 2011

Nya alster från Pippin!

Här visar jag först ett dragspelsalbum jag gjort av chipboard. Jag målade först kanterna vita med akrylfärg och har sedan limmat på bitar av de fina pappren från g.c.d. studios. Jag har tejpat in foton av mina underbart vackra syskondöttrar. Tre av dem är min systers, och tre är min brors. De har fått varsin sida av albumet. Jag har sen dekorerat med fina blommor, glittriga hjärtan och lite band. Jag har också satt dit lite utstansade fjärilar, som jag stansat ut från baksidan av g.c.d. pappren. På framsidan har jag satt bokstavsstickers och stansat ut resten av bokstäverna.
Allt material finns förstås hos MarMils Hobby och Design. Länk finns längst ner i inlägget.



Mer från mig kommer imorgon.


Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar