måndag 2 maj 2011

Smygstart!

Ja, så har vi då kört igång o jag håller på att lära mig blogen. Den här veckan är det Pippin som lägger in sina vackra alster - hoppas ni får massor av skaparlust o hittar till shopen! Jag har varit flitig o lagt in en hel del nya produkter senast idag, i första hand Dufex produktsortiment som Pippin har använt sig av.

Jag önskar alla en fortsatt bra vecka så ses vi till helgen när DT ska presenteras på riktigt och i sin helhet! Det är hemskt att säga det men det kommer så många bra ansökningar och jag önskar jag hade plats för er alla men några av er blir tyvärr utan... det är inte roligt för mig heller det vill jag säga uppriktigt till er redan nu. Jag kan också berätta att eftersom så många likvärdiga ansökningar droppar in så kommer lotten att få avgöra de sista platserna och jag hoppas alla förstår att det är det mest rättvisa jag kan komma på... och då blir ingen ratad heller, man får sin chans en annan gång för någon gång blir det säkert dags för ändringar, livet går sin gilla gång och saker händer.

Ha det gott alla!

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar