söndag 4 september 2011

Baby

MarMils har färdiga kit med lite olika teman. Jag har använt mig av Baby-kitet. Den innehåller massor av delar i rosa och ljusblått som papper, tags och dekorationer som man kan kombinera på olika sätt. Bra om man fort och enkelt vill göra en LO.




Jag har använt dem på lite annat sätt än som är tänkt…. Jag har gjort en ”tagpocket” som jag tänkte att man kunde ge till någon nyfödd……. (texten utskriven från datorn)



Här är insidan och där tänkte jag att man kunde skriva något personligt på ”tagsen”…..




Sedan gjorde jag ett ”minialbum” man kan ge till någon som fått barn där man kan fylla i olika saker så man sedan kommer ihåg….. ”Albumet” sitter ihop med band så det är lätt att själv fylla på med fler sidor för bilder och annat.








Sist blev det en LO…
(Men det finns fler delar från ”kitet” som jag inte använt…..)



Baby-kit från Marmils Webshop

/Åsah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar