torsdag 1 september 2011

Till ett födelsedagsbarn!

Jag passade också på att göra ett kort till ett födelsedagsbarn av de helt underbara pappren från Laura Ashley som jag fick i DT-paketet. Detta har sammetsmönster på pappret och helt fantastisk mörkröd färg mot den fina ljusgula bottenfärgen. Jag har också dekorerat med matchande bård och lite guldstickers, samt några fina toppers i samma serie och en fin blomma förstås. Siffrorna har jag stansat ut i glittrig guldkartong.
Jag har också gjort en matchande presentförpackning där man har en fjäril som stängning. Här visar jag bilder där den är stängd och öppen. När man öppnat fjärilsstängningen så finns ytterligare en stängning innanför. Fjärilen klippte jag ut från ett fint papper. Det och de andra pappren och dekorationerna finns förstås hos Marmils. Länk längst ner i inlägget. Ni missar väl inte att det är 30% på allt i shopen! 



Det var allt från mig för denna gång. Ha det så bra tills vi ses igen.



Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar