torsdag 8 september 2011

Grattis kort


Nu ska jag äntligen visa er ett kort som jag skapat ( datorn krånglar , suck! )
Detta kort har jag gjort lite "grabbigt" ( även om det är många tjejer som fiskar oxå ).
Det gröna pappret är mönstrat med fiskar och metspön. Ett harmoniskt papper där mönstret nästan flyter in i bakgrunden.
De andra mönstade pappren har jag punchat mönster i och gjort till en liten bård. Bården är fäst med distanskuddar för att få lite djup.



Här ett foto på den lilla tagen jag hängde på. Det söta kastspöt är från sandylion stickers och det passade perfekt på ett "fiskekort". Bokstäverna har jag stansat ut i vanlig cardstock.
Jag gjorde tagen löstagbar så att man kan skriva en liten hälsning på baksidan om man vill.
Kanterna är chalkade för att få en sliten look.



I ena kanten satte jag ett band med löv på och så tillförde jag lite bling! I toppen ser ni en härlig blomma.
Ni ser oxå att jag fäst organzaband med öljetter runt om för att däri kunna knyta tagen.


Ni finner allt material hos Marmils!


Ha det så gott // Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar