fredag 2 september 2011

En present...

I dag kändes det riktigt kallt ute, det är bara att inse hösten är här. Jag vill ju behålla sommaren lite till…….. I dag tänkte jag visa en chokladask som jag klätt med ett riktigt somrigt papper….. allt för att behålla sommaren lite till….

Pappret har jag satt fast direkt på asken, så det sitter kvar när man öppnar den och så här blev det.


Det skall bli en enklel födelsedagspresent och här är asken sedd ovanifrån.



Ville smycka med några blommor och först satte jag blommorna direkt på asken men jag tyckte det blev så platt och ville få upp blommorna lite. Limmade därför på en ”påsclips” eller vad det heter (en sådan man försluter påsar med) och blomman fick en stjälk som kunde böjas precis som jag vill ha den.




Ville inte att det skulle stå upp alltför mycket, därför gjorde jag "stjälkarna" rätt korta.





Satte även dit några gröna sammetsband och en "Happy Birthday"-skylt.


På änden blev det en fjäril som jag satte på små 3D kuddar för att den skulle få lite mer liv.


Sist men inte minst en lite snigel.....


Allt material finns hos Marmils Webshop

/Åsah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar