lördag 24 september 2011

Dekorerad flaskhållare






Här har jag dekorerat en flaskhållare. Det är en perfekt present som varar längre än det innehåll man väljer att lägga i :-). Jag har gjort dekorationen med tanke på bröllop/väldigt feminint men det går att göra så att det passar "alla" beroende på vilket papper man väljer. Ett 30x30 ark går precis runt, det blir bara en liten glipa där man kan limma fast ett band eller annat man har som passar. Tyvärr såg jag att man inte kan köpa dessa mera men jag har några kvar - de kommer upp i shopen snart. Odekorerad är cylindern helt vit och kostar 50:-. På sista bilden (blir ju tvärtom, glömmer alltid det... så det är eg den första bilden) finns ett förslag på litet kort man kan limma dit o skriva något trevligt på så har man allt-i-ett - fiffigt o praktiskt tycker jag.

Marmils Webshop

2 kommentarer: