tisdag 6 september 2011

Något napp ?



Idag ska jag visa en LO som jag skapat med ett helt underbart papper "papersbest". Ett papper som passade perfekt till foto på sonens fiskande i somras.
På ett sådant här papper vill man ju inte dölja för mycket av motivet utan man får "bygga" runt det och det krävdes lite tänkande och vridande på foto och dekorationer för att få till det.




Titeln valde jag att skapa som ett "vimpelband". Texten har jag klippt i ett bokstavspapper.

Ni ser också en härlig liten fisk som jag satte som dekoration på en av vimplarna.
Bandet som jag "hängt" vimplarna på är organzaband som jag har snurrat.
Jag har även satt organzaband på ena sidan av fotot.



Här är en bild på en underbar blomma och blad. I mitten sitter en glittrig brad i härligt röd färg.



Det fanns även ett sött litet metspö och en liten fisk bland dekorationerna. Dessa valde jag att sätta på vimplarna också. Jag satte ihop dem med en liten "metrev".


Som vanligt hittar ni alla godbitarna här hos Marmils, länk till affären längst ner!


Ha det så gott // Annika


2 kommentarer: