måndag 26 september 2011

Hösten har kommit....

... i alla fall hit till Lappland, där jag (Pippin) bor. Träden är vackert röda och gula och den första frosten har passerat. Nu känns det verkligen i luften att vintern nalkas. Mina alster denna vecka kommer att handla mycket om hösten.
Jag börjar med en LO, med en höstbild och massor med härliga höstiga dekorationer som jag fick i mitt DT-paket från Marmils. Jag fick ett gäng med läckra chipboardbokstäver i sina fyrkanter. De har jag sandat på lite för att få en sliten look. Underbara höstiga papper i grönt och orange har jag på LOn. Söta brads med höstmotiv och höstfärger. Kolla speciellt den jättesöta älgbraden som sitter i överkant av mitt foto. Så läcker!
Sen fanns det med ett ark med tunna lövstickers från Provo Craft. Jättefina att dekorera med. Kolla också närbilden på den fantastiskt vackra blomman.





Allt material kommer förstås från Marmils Webshop. Passa på att handla innan september månads utgång, då det är 30% på allt i butiken.

2 kommentarer: