fredag 30 september 2011

Överlevnadskit för hösten

Det är många som tycker hösten är jobbig, därför har jag här gjort ett överlevnadskit inför hösten. Jag har använt mig av ett härligt lite tjockare papper från SR. Här på utsidan ser man den enfärgade baksidan av pappret där jag satt dit bokstäver och rub-on löv.


(Gillar dessa löv massor och ni kommer att få se mer av dem)


Som "lås" för framsidan har jag använt 2 lövbrads.



Såhär ser kitet ut inuti. Här kan man se papprets härliga träd/löv mönster. Och visst blir väl hösten lättare att härda ut med lite tända ljus och en varm kopp te…….



Materialet med undantag för värmeljus, tändsticksask och tepåsar finns hos Marmils Webshop . Till detta kort men även till ljuskortet i förra inlägget är det många smala kanter som skall fästas till det finns en smal dubbelhäftande tejp i shoppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar