torsdag 2 juni 2011

Ett kort från Pippin!

Här kommer mitt sista alster för denna gången. Jag har gjort ett kort med ett Dufex 3D-motiv. De är så fina. Det läckra bakgrundspappret kommer från MME. Jag har stansat ut en matta av skimrande fint rosa papper som jag satt den på och har dekorerat med ett band, som jag också knutit en rosett av där jag fäst en söt charm. Sen finns det förstås en hel del blommor på kortet, vackra från Petaloo där jag satt en liten brad i mitten. Jag har också dekorerat i några kanter med bradsen. Alfabetsstickersen kommer såsom allt annat material från MarMils Hobby och Design.

 Detaljbild på Dufex 3D-motiv.

Detta var allt för mig för denna gången, men vi ses snart igen. Ha det så bra allihop tills dess.


Marmils Webshop

1 kommentar:

  1. Ett sånt underbart och färgstarkt kort.
    Skorna är ju för underbara

    SvaraRadera