fredag 24 juni 2011

Glad midsommar allihopa!




Här kommer en liten sommar LOA från mig. Jag har använt mig av ett papper o 2 pappersrester - mycket praktiskt :-). Hade kvar av vattenpapperet samt ett sol papper där jag hade använt det övre vänstra hörnet men solen var hel. Jag skar ut två bitar vatten samt solen och lite solstrålar och hade 3 rulle under alla lager så att motivet kom fram lite mera. Det övre vänstra hörnet där det sas fattas solstrålar tänkte jag att man kunde ha om man använder LOA:n så har man plats att skriva på - så det passade bra att det var ledigt där. Björnarna i båten kommer från ett DV papper som finns i barn serien men krabban hade jag bara liggande... tyvärr har jag inte fler av den men det finns ju annat man kan använda - fiskar, humrar, snäckor osv o det finns det här! Hoppas ni har en bra dag var ni än är!!


Marmils Webshop

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt kort! Glad midsommar till dig också.
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack, vad roligt att du gillade det!

    SvaraRadera