fredag 3 juni 2011

Sommar och semester

Så blev det min tur att släppas lös på bloggen. Temat på mina dagar är "Sommar och semester". Jag fick sådana fina somriga papper att jag kände att jag bara måste försöka mig på en LO. Har ännu inte haft någon semester i år så det blev att leta fram lite gamla foton.

Det första pappret med snäckor är från CB. Jag gillar det pappret så mycket, man kan nästan känna sanden mellan tårna.........







Här ser man lite bättre filtfigurerna "sjöliv"








I min andra LO har jag använt mig av en Cardstock och sedan klippt av det vågiga pappret från SR. Lite svårt att se på bilden men längst ner på det vågiga pappret har jag klippt ut en extra våg och fäst den med 3D kuddar för att få lite 3D-känsla. Den pricka remsan upptill på pappret är baksidan på det vågiga pappret. (Har även klippt ut de pricka bladen under blommorna i det pappret.) Avslutade med att sätta dit några blommor (finns olika blomblandningar att välja mellan i butiken).





Jag blev så förtjust i Dew Drops (finns i många olika färger och säljs i "lösvikt"), här har jag använt dem på sidan av fotot och i mitten på några blommor.







Materialet hittar ni hos Marmils Webshop







/Åsah

1 kommentar: