söndag 12 juni 2011

Go eftermiddag, nu är jag, babbalalla, tillbaka igen och tänkte nu bjuda er på lite småkort!
I mitt DT-paket från MarMils fick jag bland annat lite blompaljetter och bling. Är nog lite dålig på att använda sånt på mina alster i vanliga fall... Så tack vare att jag nu är DT får jag utmana mig själv att göra saker jag inte brukar göra och pröva på nytt - vilket jag tycker är kul! :)

Här är ett kort jag där jag använt mig av spillpapper från cardstock, lite naturpapper samt blingblommor av olika färger och former. Tänkte att detta är ett perfekt kort att sätta fast på blombuketten eller någon annan gåva att ge bort nu i sommar! :) Formatet på kortet är ca 6x6 cm.



Här kommer ännu ett litet "blomkort", där jag använt mig av blompaljetter av olika färgnyanser av rosa... Formatet på detta kort är ca 7x4 och jag har även här ett spill-cardstock som stomme, samt ett rosa papper med härlig struktur.







Jag överöste kortet med blommor, kom även på efter en stund att man kunde vika upp blombaden lite för att få lite mer liv i kortet... Lämnade en "väg" tom mitt på kortet, där jag sedan fäste några söta små fjärilar mha några fästkuddar!

Det var allt för nu, men det kommer ett finalkort från mig senare ikväll! På återseende!





Glöm ej klicka in till Marmils Webshop! :)

1 kommentar: