söndag 26 juni 2011



Och slutligen har jag använt de mistade utskurna slingorna på ännu ett kort, mistat med guld det också. Det jag ännu inte gjort är ett kort där jag använt den bruna kartongen men så fort jag gör ett så kommer det in här. Här var bara lite exempel på att man kan få ut mer än man tror av det man gör - ibland är man snabb att slänga det överblivna bitarna så det här var lite inspiration hoppas jag...

Ha en härlig vecka alla - hoppas midsommarhelgen varit lyckad - nu börjar sommaren på riktigt!

Marmils Webshop

2 kommentarer:

  1. Smarta tips Tack.

    Ha en bra vecka du oxå

    SvaraRadera
  2. Fiffigt sätt att använda papper. Snygga kort blev det. Här hade vi en regnig midsommarafton men trevlig ändå. Nu är det å andra sidan väldigt soligt och skönt. Ha en härlig sommar.
    Kram

    SvaraRadera